להבין את החלום Logo

חלום על בן זוג שנפרד ממני . פענוח חלומות - להבין את החלום

תפריט כפתור

החלומות הכי ניצפים

We stand with Israel

פענוח החלום / פרוש החלום:

חלום על בן זוג שנפרד ממני . חלמתי שאנחנו חוזרים מהעבודה ביחד בטרמפ של הבוס והולכים ברגל לבית שלו יושבים בחדרו ואמא שלו יושב שם ומדברת איתנו והכל פאן וכיף ואז היא הולכת ואחרי דקה גם אני מתארגנת ללכת והוא עוצר אותי עם נשיקות ולא נותן לי ללכת ואני מתעוררת (כמובן שאנחנו לא עובדים ביחד והבוס בחלום זה בוס לשעבר שלי ובחיים לא פגשתי את אמא שלו או בכלל בחדר שלו )

מה הפירוש של חלום על בן זוג שנפרד ממני . בחלום

מה אומר חלום על בן זוג שנפרד ממני . בחלום ? - פתרון החלום

אמא

הרואה את אביו או אימו (לאחר שמתו במציאות) - שמחה תבוא לו. ואם נתנו לו משהו - שמחה רבה תבוא לו. הרואה את אביו או אימו (לאחר שמתו במציאות) - שמחה תבוא לו. ואם נתנו לו משהו - שמחה רבה תבוא לו.

> חלומות נוספים המכילים 'אמא'

בוס

לפי האמונה הרווחת לקבל חדשות

> חלומות נוספים המכילים 'בוס'

ביחד

החולם חושש מהשארות לבד.

> חלומות נוספים המכילים 'ביחד'

בית

הבית מסמל את הקשר של החולם עם עברו. קשר לפנימי הספיריטואלי. הצורך להיות מושלם. להגיע אל המנוחה והנחלה. אם אתה רואה את ביתך היכן שנולדת הוא הרוס, מחלה מממשת ובאה. אך אם הבית מסודר והכל במקומו, הרמוניה תבוא עליך. בית כללי מייצג מצב כספי. לחלום על בית גדול ומסודר מראה כי בקרוב תשפר את מצבך הכלכלי. אך בית הרוס עלול להצביע על מצב נפשי קשה ועל מחלות.

> חלומות נוספים המכילים 'בית'

בן זוג

לפי האמונה הרווחת בן הזוג מייצג את הצד הגברי, היוזם, הדוחף והמגן.

> חלומות נוספים המכילים 'בן זוג'

חדר

לפי האמונה הרווחת אם חדר בחלום מרוהט טוב, החלום מצביע על הצלחה בהתחלות חדשות.

> חלומות נוספים המכילים 'חדר'

נפרד ממני

כאשר אנחנו חולמים על מישהו שנפרד מאיתנו בחלום הדבר מיצג אובדן פנימי שלנו וויתור על שאיפות. אולי זהו משהו אחר שאנחנו רוצים ומשתוקקים אליו ואיננו מסוגלים להגשימו ולכן אנחנו אלו שנפרדים ממנו. לדוגמא בן זוג שנפרד יכול להצביע על העובדה שאנחנו נפרדים מחיי הרווקות בכלל ואף מוכנים לקשר. באותה מידה להיפרד מאדם בחלום יכול להצביע על כך שאנחנו נפרדים מהשאיפות שלנו לעבודה מעבר לים.

> חלומות נוספים המכילים 'נפרד ממני'

נשיקות

לפי תודעה רוחנית בטוי לאהבה

> חלומות נוספים המכילים 'נשיקות'

עבודה

לפי האמונה הרווחת השגת משהו, בזכות מאמץ, וטעימת תחושה של ניצחון בהשגת היעד.

> חלומות נוספים המכילים 'עבודה'

רגל

רגל או רגליים מסמלות את היכולת שלנו להוציא לפועל דברים והיכולת שלנו לקבל החלטה ולפעול. שבר ברגל המופיע בחלום מראה שאנחנו תקועים ולא מסוגלים להתקדם. זה יכול להיות שאלו אנחנו המחזיקים עצמנו אחורה ולא יכולים להשתחרר מהאמונות הישנות אשר כובלות אותנו, וזה יכול להיות מישהו אחר אשר - שם לנו רגל - ולא נותן לנו להתקדם. הרגל בחלום היא זו שלוקחת אותנו קדימה. רגל ארוכה היא היכולת שלנו להגיע רחוק.

> חלומות נוספים המכילים 'רגל'

שם

שם בעברית יכול להיות שם - כלומר להיות שם מבחינת מקום או שם של אדם. לחלום על שם של אדם הכוונה לפי האמונה הרווחת קשר ישיר לאותו אדם עליו חולמים על השם שלו.

> חלומות נוספים המכילים 'שם'

לא מרוצה מפענוח החלום האוטומטי ?

בחרו מומחה שיפענח עבורכם את החלום

אלי רבנן מפענח חלומות עמוקים ומתקשר
אלי רבנן
דנית לווקינד מפרשת חלומות עם הבנה מיסטיקנית עמוקה
דנית לווקינד
גל פייטלסון תקשורת הבנה הקשבה ואהבה לפירוש החלומות
גל פייטלסון

חלומות דומים

בית שאני צריכה לעבור ממנו שוטפת עם

בית שאני צריכה לעבור ממנו שוטפת עם המון מים את הרצפה בכניסה לבית

דג שפמנון לבן שמגיח מתוך אקווריום רצפה

דג שפמנון לבן שמגיח מתוך אקווריום רצפה פתוח בחדר השרותים/אמבטיה. הדג היה מאוד בוהק ואיטי ואני רואה אותו מסתכל עלי ומבינה שהוא עומד לקפוץ, באותו הרגע הוא מזנק עלי ומכוון לצוואר, אבל הצלחתי לעצור אותו מלנשוך בכך שסגרתי את הצוואר והכתף שלי עליו. ותוך כדי שהגד מפרפר אצלי בין הצוואר והכתף אני צועקת שהשפמנון ניסה לנשוך אותי. והתעוררתי

שיער על האצבעות הרגלים

שיער על האצבעות הרגלים



פרוש חלומות

להבין את החלום זהו אתר אינטרנט אשר מפענח ומפרש חלומות. פשוט יש להזין את החלום בתיבת הטקסט כפי שחלמתם אותו במילים שלכם לתאר את החלום. ללחוץ על הכפתור ולקבל פיענוח מיידי והסברים על החלום אותו חלמתם. כל הסמלים והמוטיבים בחלום יוסברו.



חלומות אחרונים באתר